ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ

Ανήρ έννους τα καινά τοις πάλαι τεκμαίρεται. Ο άνθρωπος που έχει μυαλό, κρίνει τα νέα από τα παλιά ΣΟΦΟΚΛΗΣ

Η ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΒΟΗΘΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

επαφη στο FACEBOOK : Sokrates Tsoumelekas

Twitter : sokrates tsoumelekas


Χωρίς διαφημίσεις και κέρδος. Γράψτε τις σκέψεις σας και θα αναρτηθούν επώνυμα

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Τον εχεις μετρησει στους 180;



Ν. Κακλαμάνης  : Να  συζητηθεί η  πρόταση  για  αλλαγή  Πρωθυπουργού……. ΤΟ  ΤΕΛΟΣ  ΣΑΜΑΡΑ
«Οι εκλογές χάνονται και τώρα ο σώζων εαυτόν σωθήτω, είναι απαράδεκτη η εικόνα της κυβέρνησης» δήλωσε ο ανεξάρτητος βουλευτής, Νικήτας Κακλαμάνης, σημειώνοντας ότι η πρόταση Τζιτζικώστα για αλλαγή πρωθυπουργού μπορεί να συζητηθεί.

«Η πρόταση του Απόστολου Τζιτζικώστα είναι μια πρόταση που μπορεί να συζητηθεί, ωστόσο το πρόβλημα είναι τόσο στο να φύγει ο Σαμαράς. Το μέγα πρόβλημα είναι η ακυβερνησία, δεν πιστεύω στην τρομοκρατία για το εάν γίνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταστραφεί η Ελλάδα. Πρέπει να γνωρίζουμε τί κυβέρνηση θα σχηματίσει, να μας απαντήσει με ποιους θα κάνει κυβέρνηση. Αυτό είναι το θέμα» ανέφερε, μιλώντας στα «Παραπολιτικά 90,1»..

Σχετικά με τα σενάριά του για επιστροφή στη ΝΔ ο κ. Κακλαμάνης σημείωσε:

«Δεν απομακρύνθηκα εγώ από το κόμμα, με έδιωξαν. Με έχει διαγράψει με έναν μοναδικό στα κοινοβουλευτικά χρονικά τρόπο ο Πρωθυπουργός, ωστόσο έχω μεγάλη αγωνία για την παράταξή μου και την Νέα Δημοκρατία. Κατόπιν τούτο, εγώ και κάποιοι άλλοι που μας έδιωξαν έχουμε τηλέφωνο και διεύθυνση. Μπορεί ο κ. Σαμαράς να μας καλέσει. Αυτά τα γενικά και αόριστα και δεν λένε τίποτα και δεν θα οδηγήσουν και πουθενά».

Ο κ. Κακλαμάνης σημείωσε ότι «ακόμη κι όταν ακολούθησα τον Αντώνη Σαμαρά, εγώ δεν συμμετείχα στην πτώση της κυβέρνησης, αλλά πήγα μαζί του όταν είχαν προκηρυχτεί εκλογές, γι’ αυτό και για την επιστροφή μου στη ΝΔ ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης όχι μόνο δεν είχε κανένα πρόβλημα, αλλά συνέβαλε κιόλας».

Για το εάν θα είναι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές, στην Α’ Αθηνών ο κ. Κακλαμάνης σημείωσε: «Θα το αποφασίσω την τελευταία στιγμή, αν και όλα δείχνουν ότι θα είμαι υποψήφιος στην Α’ Αθήνας».

Τέλος ο κ. Κακλαμάνης επιτέθηκε στο ΠΑΣΟΚ λέγοντας πως δεν είναι «πολιτικό κόμμα» αλλά επάγγελμα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ελέγχονται πριν δημοσιευθούν